woensdag 22 augustus 2012

Dew drops



I love dew drops,
on flowers,
on edges of leaves,
on blades of grass,
...


Dauwdruppels vind ik mooi,
op bloemen,
op bladranden,
op grassprieten,
...





I especially love
how the sun
made these
dew drops appear 
on photo.


Dit keer
vond ik het bijzonder mooi
hoe de zon de dauwdruppels
er op foto liet uitzien.






It's like
a bit of magic
I wanted
to share here.


Een klein beetje
magie 
die ik jullie
niet wou onthouden.






Later on that day,
dew drops gone,
I discovered this
little wonder in the grass.


Later die dag,
de dauw verdwenen,
merkte ik dit
klein wondertje op in het gras.





A first sign of autumn maybe?

Een eerste teken dat de herfst dichterbij komt misschien?




17 opmerkingen:

  1. Mooi je foto's met de dauwdruppeltjes.Ik ben altijd laat op dus krijg dat niet altijd mee jammer genoeg.Ja paddenstoelen heb ik al regelmatig gezien en NEE ik wil heel even nog niet aan herfst denken!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om de dauwdruppels zo te fotograferen. Het woord herfst kan ik mentaal nog niet verdragen hoor, dus daar reageer ik maar niet op hihi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. All of these have a wonderful feel about the. Great bokeh.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful Marian - natures own little diamonds sparkling in the sunshine. Please autumn do not come yet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dear Marian,

    Your photos are beautiful! A wonderful moment of nature and a magical moment too! I also love those moments and enjoy them very much!

    I wish you a nice week - Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan hoor Marian. Ik ben altijd heeel vroeg op en vind het altijd prachtig om de dauwdruppels te zien. Je hebt ze wel heel mooi in beeld gebracht. En ja je ziet in de tuin ook de kleuren van de sommige planten een beetje verkleuren. Als het aan mij ligt mag de herfst nog wel een tijdje wegblijven. Volgens mij is de zomer net begonnen, haha.
    hartelijke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa, het zomerweer, daar moesten we wel héél lang op wachten, en toch voel ik al de herfst in de lucht. Heb jij dat niet?
      Marian

      Verwijderen
  7. Prachtige foto's Marian ! Druppels op bloemen geeft altijd een mooi effect.
    Ik heb hier ook al paddestoelen gezien. Ja, de tijd gaat heel langzaam weer komen. Maar volgens mij komt het ook zo vroeg door de vele regen.

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh dit zijn van die heerlijke geluks momentjes,
    Echt schitterend deze foto's Marian. Als je het zou willen
    proberen het zo te nemen dan lukt het vaak niet.
    En nu door de schittering en de juiste belichting
    van de natuur deze SUPER mooie weergave.
    SPROOKJESACHTIG mooi!!!

    lieve groetjes
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous photos! The first is my favourite...or maybe the last!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The first one is my favourite as well. I doubted if I'd post the others ones but in the end, I did it anyway. Glad you liked the last one as well ;-)
      Marian

      Verwijderen
  10. Beautiful photos! The dew is like diamonds. I love all green...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yeah.. definitely magical captures!

    Have a great day!
    xoxo, Juliana
    [pjhappies.blogspot.com]

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's weer. Ja de herfst komt er aan dat merk je ook aan het aantal spinnen.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Marian!! These images are pure magic – a true fairy garden and beautiful photos. But, oh, I hope the mushroom isn't a sign of autumn. We are just getting used to summer!

    BeantwoordenVerwijderen